images 3

Posted On 6 May 2013 By In Utilitati And 568 Views

Apanova

S.C. Apanova Bucuresti S.A.

S.C. Apanova S.A.

 

Servicii generale:

– Alimentarea cu apa potabila a Municipiului Bucuresti
– Alimentarea cu apa industriala
– Evacuarea apelor uzate, a apelor meteorice, a unor ape de suprafata si a apei din epuismente si drenuri de pe teritoriul Municipiului Bucuresti

 

Servicii specifice:

– Captarea, tratarea, transportul, inmagazinarea si pomparea apei
– Efectuarea analizelor fizico-chimice, biologice si bacteriologice ale apei potabile, industriale si de canalizare
– Executarea lucrarilor de bransamente si racorduri
– Inlocuirea contoarelor de apa rece
– Remedierea avariilor la reteaua publica de alimentare cu apa
– Intretinerea retelei publice de canalizare
– Spalarea si curatirea canalelor
– Desfundarea canalelor si gurilor de scurgere
– Repararea si Inlocuirea canalelor
– Vidanjarea

 

Date de contact

Apa Nova Bucuresti – Sediul central :

Adresa: Str. Aristide Demetriade nr. 2 sector 1, Bucuresti, Romania.

Telefon: numar unic de apel: 021/ 207 77 77
Email: consumator@apabucur.ro

Veolia Apa – Sediul central:

Adresa: Str. Profesorilor nr.2, sector 4, Bucuresti, Romania
Email: office@veoliaapa.ro

 

Tariful
Incepand cu 5 martie 2009, prin  Avizul ANRSC nr. 4902898/5.03.2009, pretul la apa potabila si tariful la canalizare sunt:
Apa Potabila    –  2,69lei/mc
Canalizare       –   0,60lei/mc
Tarifele contin T.V.A in cota de 19%.

Ce servicii sunt incluse in tariful pentru apa potabila si pentru canalizare?
Aducerea apei potabile la dumneavoastra si deversarea apei folosite sunt principalele servicii pe care Apa Nova Bucuresti le ofera clientilor sai. Functionarea eficienta a acestor servicii implica, asa cum se intampla in toate industriile, costuri de:
exploatare, intretinere, dezvoltare si modernizare a retelelor,mentinere a nivelului de rentabilitate, precum si protejare a mediului.Toate aceste aspecte sunt reflectate deja in tarif si respectarea lor face ca dumneavoastra sa beneficiati de servicii de calitate.

 

Cum se stabileste tariful pentru apa si canalizare?
Tarifele, atat pentru serviciile de alimentare cu apa, cat si cele pentru canalizare, sunt stabilite de Apa Nova Bucuresti pe baza costurilor de productie, exploatare si distribuire a apei potabile, precum si a costurilor legate de canalizare.
Inainte de a fi aplicate, tarifele practicate de Apa Nova sunt supuse avizarii Autoritatii Nationale de Reglementare a Serviciilor Publice de Gospodarire Comunala (A.N.R.S.C.). Un calcul simplu arata ca tariful unui litru de apa potabila furnizata de Apa Nova este de circa 1 000 de ori mai mic decat pretul unui litru de apa imbuteliata.

De ce se modifica tarifele?
Conform prevederilor contractului de concesiune, tarifele sunt supuse la ajustari (cresteri sau descresteri), in trei cazuri:

1.        inflatie

2.        evenimente neprevazute

3.        atingere nivel de servicii

1.        Ajustarile ordinare de tarif: cand inflatia depaseste 5%, se aplica rata inflatiei pentru cheltuielile efectuate in lei si deprecierea monetara si inflatia europeana pentru cheltuielile efectuate in valuta.

2.        Ajustarile extraordinare de tarif: se aplica pentru compensarea Clientilor sau Concesionarului, in urma aparitiei unor evenimente neprevazute, precum modificari ale legislatiei, acordarea de fonduri nerambursabile, subventii etc.

3.        Ajustari referitoare la atingerea Nivelelor de Servicii: se aplica numai respectand obligatiile prevazute de Contractul de Concesiune.

 

Cine plateste pierderile din reteaua publica?
Pierderile din reteaua publica de apa nu sunt incluse in consum.
Dumneavoastra achitati doar apa ce trece prin contor.

 

Ce se intampla daca robinetul meu este defect?
Ati ghicit, aceasta este o problema foarte importanta. Daca robinetul dumneavoastra este defect si apa continua sa picure ore in sir chiar daca robinetul este inchis, acesta este un consum inutil pe care dumneavoastra il platiti. Cel mai bun mod de a va reduce factura la apa este ca robinetul dumneavoastra sau oricare instalatie sanitara defecta din apartamentul dumneavoastra sa fie reparate cat mai repede.

 

Ce trebuie sa stiu despre factura?
Facturile sunt calculate la fel pentru clientii casnici ca si pentru clientii asociatii de proprietari. Doar modul in care ele sunt emise difera.

– Factura pentru consumatorii “casnici” (care locuiesc la casa) se emite o data la fiecare doua luni, aproximativ in aceeasi zi a lunii.
– Factura pentru clientii “asociatii de proprietari” (care locuiesc la bloc) se emite in fiecare luna, de regula pe baza de citire.

 

Pot contesta factura?
Bineinteles. Depuneti contestatia dumneavoastra la Biroul de Relatii cu Clientii si aceasta va fi analizata cat se poate de repede. Chiar daca trebuie sa platiti factura pe care o contestati, nu va faceti griji pentru ca, in cazul in care contestatia este justificata, banii pe care i-ati platit vor fi folositi pentru plata facturilor dumneavoastra ulterioare.

 

Exista si modalitati noi de a achita factura?
Am pus deja la dispozitia dumneavoastra noi mijloace de plata moderne si eficiente: prin card bancar la Apa Nova Bucuresti, prin bancomat BCR (95 de bancomate in Bucuresti), in numerar, la automatul de la CitiBank.

 

About

Related Acticle

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading Google+ Comments ...