asistenta

Posted On 23 July 2013 By In Programe administrare imobile And 2322 Views

Interviu Aviziero si Bloc Manager Net

Pentru a facilita comparatia, am grupat raspunsurile primite de la cele doua firme pe fiecare intrebare in parte, acolo unde era aplicabil. Pentru a vedea raspunsurile, poti da click pe intrebare. Raspunsurile primite de la Aviziero se afla in coloana din stanga, iar cele primite de la Bloc Manager Net se afla in coloana din dreapta.

1. In ce constau suportul si asistenta tehnica pe care le oferiti?

Aviziero

Oferim gratuit, inclus in abonament, doua tipuri de asistenta tehnica: telefonic si prin tichete. Iata mai jos descrierea lor.

Varianta de consultanta si suport tehnic telefonic, disponibila impreuna cu abonamentul Aviziero Practic, le ofera zilnic administratorilor posibilitatea de a contacta telefonic un consultant Aviziero care ii ajuta sa depaseasca dificultatile intampinate. Consultantii Aviziero pot stabili sesiuni de vizualizare la distanta a ecranului administratorului, pentru a explica mai usor solutia propusa. Peste jumatate dintre clientii Aviziero au ales acest abonament.

Suportul tehnic prin tichete de ajutor, disponibil in abonamentele Istet si Practic, le permite administratorilor sa trimita in scris, direct din aplicatie, situatiile in care au nevoie de ajutor. Consultantii Aviziero raspund in scris in maxim 48 de ore sau, daca daca este mai eficient, il contacteaza telefonic pe administrator. Daca este necesar, pot recurge si la sesiuni de vizualizare la distanta a ecranului.

Toti consultantii Aviziero sunt absolventi ai cursurilor de administratori de imobile.

Pentru ca Aviziero are o interfata prietenoasa si ofera o modalitate simpla de utilizare, oferim si abonamentul Curajos, care este complet gratuit si nu include suport tehnic. Aproape un sfert dintre clientii nostri folosesc Aviziero fara niciun fel de suport tehnic, utilizand doar manualul de utilizare. De la acesti clienti acceptam propuneri si sugestii de imbunatatire a aplicatiei sub forma de tichete.

Bloc Manager Net

Programul este gandit sa fie cat mai intuitiv – asa incat suportul tehnic necesar (ex: email, telefon, forum) sa fie cat mai mic. Am aplicat cateva strategii pentru o adaptare cat mai rapida:

– majoritatea “casutelor de dialog” au cateva linii de text in care se explica foarte pe scurt utilizarea (ex: in formularul de creare a unei asociatii noi, avem un mesaj de genul: “pentru a introduce restul de date, folositi meniul “INITIALIZARE”)

– la deschiderea programului se poate vedea “sfatul zilei” – care furnizeaza niste observatii pentru simplificarea operarii (ex: utilizarea scuraturilor de tastatura gen Ctrl + Ins)

– forum, in care pot fi gasite discutii despre anumite situatii de operare, mai putin evidente (ex: anularea penalizarilor)

– alte resurse obisnuite cum ar fi: manual de utilizare si cateva tutoriale video

Am putea spune ca avem doua tipuri de utilizatori:

– clienti care au cunostinte elementare de operare PC; acestia sunt cei mai multi – avand in vedere ca, majoritatea utilizatorilor “vin” de pe internet – ceea ce deja presupune acest aspect

– clienti care nu au lucrat deloc pe calculator, insa au auzit despre soft de la un vecin sau un cunoscut, au un PC acasa (ex: al copilului) isi dau seama ca poate sa-i ajute foarte mult, si vor sa invete

In cazul primei categorii de utilizatori, intrebarile pe care le primim sunt punctuale, in legatura cu anumite situatii particulare (ex: “Am un apartament care si-a scos caloriferele dintr-o camera; cum repartizez caldura, fara sa influentez repartizarea altor cheltuieli distribuite pe cota parte ?”); rezolvarea se face printr-o explicatie simpla – analog cu raspunsurile de pe forum.

In a doua situatie – modelul cel mai convenabil este sistemul de “Ajutor reciproc” despre care vom discuta putin mai jos. Se poate merge pe ideea: “ma ajuta cineva la initializare, iar eu invat doar cele 3-4 functii pe care le folosesc lunar”.

Avem in plan sa introducem mai multe optiuni de asistenta (ex: remote desktop si training-uri “live”) insa cererea pentru aceste servicii este destul de mica, avand in vedere cele de mai sus.

2. Explica-ne pe scurt ce inseamna sistemul de ajutor reciproc Bloc Manager Net. Care este costul recomandat pentru o intalnire de 1-2 ore?

Bloc Manager Net

Sistemul de “Ajutor reciproc” se adreseaza in primul rand utilizatorilor care sunt foarte “incepatori” in utilizarea calculatorului. In aceste cazuri probabil nu vor fi suficiente 1-2 ore – ci vorbim de 6-8 ore in care cineva va introduce toate datele de pornire. Ar mai putea fi util si pentru un potential client care vrea sa auda parerea unui utilizator mai vechi. Sistemul functioneaza asa: se completeaza un formuar (nume, telefon, mesaj) care se trimite prin email si SMS catre “utilizatorul experimentat”; utilizatorul respectiv vede mesajul si raspunde in momentul in care are timp disponibil. Legat de bani, nu va pot spune decat sugestia noastra de 100-200 lei / zi, insa fiecare discuta cum doreste (ex: stiu cazuri in care unii au descoperit ca sunt vecini si s-au ajutat gratuit)

3. Este sustenabil pe termen lung produsul pe care il oferiti? Practic, clientii se pot baza pe voi ca veti furniza pe termen nelimitat acest serviciu, indiferent de situatia vanzarilor?

Aviziero

Raspunsul este DA. Iata de ce:

Am construit Aviziero pe doua principii care sa asigure un parteneriat pe termen lung cu clientii: 1. noi operam fara costuri ascunse si 2. administratorii platesc exact ceea ce folosesc. Asociatiile de proprietari stiu de la inceput cat vor plati pentru serviciul nostru si pot fi siguri ca nu vom “inventa” modalitati noi de a‑i tarifa pe viitor.

Practic, prin oricare dintre abonamente, serviciul oferit clientilor actuali este independent de surse ascunse de venit sau de vanzari catre clienti noi si este sustenabil indiferent de numarul clientilor. Acesta este motivul pentru care Aviziero poate face o promisiune de calitate fiecarui client in parte.

Bloc Manager Net

Principiul este: daca ai un numar mare de “utilizatori” se vor gasi metode prin care sa castigi din diverse servicii auxiliare; in practica avem serviciile de: salvare pe server, acces online proprietari si trimitere mesaje SMS; ultimele doua inca nu au o popularitate foarte mare – insa salvarea pe server este o optiune “prea buna” ca sa nu merite cei 10 lei / luna. Se poate lucra si fara aceasta facilitate, insa cu ea activa se poate lucra automat pe mai multe calculatoare, se fac salvari zilnice pe serverele noastre si se pot trimite oricate mesaje email catre proprietari. In acest fel asiguram un venit constant pentru firma fara sa punem o taxa obligatorie.

4. Actualizari ale programelor.

Pe website nu se mentioneaza nimic legat de actualizarile programului. Oferiti actualizari? Aceste actualizari costa? Cum beneficiaza clientii de actualizari?

Aviziero

Actualizarile sunt gratuite si sunt instalate in mod automat, imediat ce sunt disponibile, pentru fiecare dintre utilizatorii programului.

Tehnologia moderna pe care o folosim muta din sarcina clientului in sarcina companiei grija actualizarilor software. Ca administrator, cand intri in aplicatie, folosesti direct cea mai noua versiune a programului, fara a fi necesara vreo actiune din parta ta si fara sa pierzi timp. Iti luam de pe cap configurarea programului, ca sa te poti concentra pe managementul asociatiilor de proprietari.

Pe website se mentioneaza ca oferiti actualizari gratuite ale programului. Din nou, cum este sustenabil pe termen lung acest mod de lucru in conditiile in care licenta se plateste o singura data?

Bloc Manager Net

Costul actualizarilor si al asistentei este acoperit practic din serviciile optionale.

5. Exista in oferta voastra o sesiune de pregatire pentru utilizarea programului? Daca aceasta sesiune costa, care este costul ei aproximativ?

Aviziero

Aviziero ofera mai mult decat o simpla sesiune de instruire. Toate aceste servicii sunt gratuite,  fara costuri aditionale ascunse. Iata cum decurge colaborarea cu echipa Aviziero.

La cerere, colegii nostri de la vanzari realizeaza gratuit o sesiune telefonica de orientare in utilizarea programului. Aceasta sesiune este suficienta pentru a intelege operatiile necesare lunar pentru a finaliza lista de plata si toate celelalte documente contabile.

Gratuit, inclus in prima luna de abonament Istet sau Practic, consultantii de la suport tehnic ofera introducerea initiala a datelor. Practic, agentii de vanzari solicita administratorului o serie de documente pe baza carora asociatia este configurata in Aviziero. Consultantii de la suport tehnic il notifica pe administrator imediat ce asociatia a fost introdusa.

Apoi, in functie de specificul asociatiei, consultantii il pot ajuta pe administrator sa depaseasca cu usurinta orice alte dificultati intampinate. Evident, suportul tehnic este inclus in abonamentul lunar, fara costuri aditionale.

Bloc Manager Net

Avem in plan sa introducem niste cursuri de 4 zile a cate 4 ore, in care sa parcurgem cu exercitii practice toate facilitatile programului; costul cursului va fi de 199 Lei si va include tot suportul necesar, inclusiv laptop pentru fiecare cursant.

6. In ce consta backup-ul datelor pe care il oferiti? Un administrator poate avea acces la aceste date de pe mai multe calculatoare?

Aviziero

Nivelul de siguranta a datelor asociatiilor este in mod evident imbunatatit prin folosirea Aviziero, fata de Excel sau un software offline. Iata de ce:

Datele din Aviziero sunt in siguranta in fata virusilor sau a defectiunilor calculatorului personal. Da, administratorii pot folosi fara griji Aviziero chiar si de pe un computer deja infectat cu virusi!

In plus, salvarea datelor se face pe server la fiecare pas. Practic, nu se pot pierde date!

Adeseori suntem intrebati despre siguranta datelor pe Internet: un computer personal este protejat de un antivirus, iar un administrator rareori face mai mult de doua copii de rezerva diferite intr-o singura zi. De securitatea informatiilor din baza de date Aviziero se ocupa non-stop o echipa specializata, sprijinita de software dedicat. In plus, sunt create automat copii de rezerva ale bazei de date pe multiple servere, de 2 ori in fiecare zi.

Bloc Manager Net

Backup-urile se fac direct din program si se salveaza pe un server de-al nostru (care la randul lui este salvat pe alte doua servere); se fac salvari inaintea fiecarui punct important (ex: inaintea inchiderii lunii, inaintea unui export) plus cate o salvare din fiecare zi in care s-a lucrat. Restaurarea datelor se poate face direct din program (in cazul in care mai aveti o copie a bazei de date) sau de pe site-ul nostru, dupa logarea cu adresa de email de pe care s-a facut comanda.

Optiunea de salvare pe server permite si lucrul automat de pe mai multe calculatoare. Tot ce aveti de facut este sa activati optiunea respectiva. In momentul in care deschideti o asociatie, programul va verifica daca exista pe server o salvare mai recenta. Daca exista, o va descarca astfel incat sa lucrati pe cea mai noua versiune.

7. Ce se intampla cu datele daca o asociatie renunta la Aviziero?

Aviziero

Pe parcursul utilizarii programului administratorul poate exporta oricand in format Excel sau PDF toate datele de intrare si de iesire pentru orice asociatie.

8. In ce consta accesul online pentru proprietari? Care sunt informatiile la care au acces si de ce alte instrumente beneficiaza proprietarii?

Aviziero

Accesul proprietarilor este unul dintre motivele pentru care am creat serviciul Aviziero.

Proprietarii si chiriasii, folosind conturile lor online, pot intelege foarte usor cum s-a calculat intretinerea si pot accesa istoricul apartamentului. Un aspect foarte important este ca pot afla cum au fost folositi banii din fondurile de reparatii, penalizari sau modernizari.

In plus, ei pot comunica facil cu administratorul, presedintele si ceilalti vecini direct din aplicatie, pot trimite indecsii contoarelor, pot solicita servicii aditionale oferite de firma de facility management si pot vizualiza documentele asociatiei de proprietari care prezinta interes.

De asemenea, proprietarii sau chiriasii pot plati online cu cardul intretinerea, daca asociatia are contract cu unul dintre furnizorii de plati online agreati.

Bloc Manager Net

Accesul online sincronizeaza baza de date locala – cu un sistem online astfel incat sa poata fi accesat ca o pagina web. Facilitatile oferite sunt:

  • pagina de discutii stil “facebook” in care locatarii pot discuta intre ei; aici urmeaza in curand sa fie incluse niste optiuni pentru preluarea automata a stirilor de pe diverse portaluri de genul adevarul.ro, sport.ro etc.
  • avizier virtual – in care administratorul poate “posta” oricare din cele peste 60 de rapoarte din soft; pot fi introduse si alte documente externe (ex: fisiere Word, PDF, imagini etc)
  • pagina “facturi” in care se vad toate facturile introduse in soft, cat si modul lor de repartizare; daca au fost atasate in program, pot fi vizualizate si in format PDF (ca sa poata vedea locatarii si “documentul” propriu-zis)
  • alte documente ale asociatiei – daca au fost introduse in program (ex: contracte, actele constituitive ale asociatiei, hotarari ale comitetului etc)
  • posibilitatea de a consulta si de a introduce indecsii de contoare
  • integrarea interfetei web cu pagina de facebook – ceea ce permite primirea de notificari gen “A fost afisata intretinerea pentru luna X” sau “Va rugam sa cititi indecsii contoarelor”

Urmeaza sa mai introducem o pagina pentru evidenta platilor cu posibilitatea de achitare folosind un card online (desi sistemul presupune un comision in jur de 3% ceea ce consideram ca este mult si nu va fi tocmai de viitor) si o pagina pentru transmiterea reclamatiilor catre administrator.

9. Ce este serviciul de Incasari oferit de Aviziero?

Aviziero

Serviciul de Incasari vine in sprijinul administratorilor si firmelor de administrare oferind modalitati aditionale casieriei de incasare a intretinerii. Iata cum:

Proprietarii pot plati intretinerea cu cardul in casierii si pe website-ul Aviziero, sau cu cash la oricare dintre automatele Qiwi, daca asociatia este inregistrata la furnizorii respectivi de servicii de plati. Banii ajung direct in contul asociatiei, fara a trece prin conturile Aviziero. Serviciul de Incasari este o noua realizare in premiera nationala a echipei Aviziero, respectand legislatia in vigoare.

10. Cine si in ce modalitate plateste sms-urile pe care le trimite administratorul catre proprietari?

Bloc Manager Net

Utilizatorul programului are posibilitatea sa cumpere un anumit numar de credite SMS (0,49 RON / credit – mesaj) direct din soft; facturarea se poate face atat pe asociatie, cat si pe o firma oarecare; odata cumparate, creditele pot fi utilizate pentru trimiterea mesajelor catre proprietari.

11. V-ati gandit sa va implicati chiar voi sau reprezentantii vostri in activitatea de administrare imobile?

Aviziero

Nu ne vom implica niciodata in administrarea de imobile. Iata de ce:

Serviciul Aviziero este creat de o companie IT, iar specialitatea noastra principala este software-ul. Suntem de parere ca vom avea un impact mai bun prin concentrarea asupra furnizarii unui serviciu IT impecabil administratorilor, decat prin extinderea catre zone conexe de activitate si sustinem principiul ca “fiecare trebuie sa faca ceea ce se pricepe cel mai bine”. Noi cream software. De aceea, echipa Aviziero include doar persoane care nu sunt implicate in mod curent in activitatea de administrare imobile.

Bloc Manager Net

Firma XiSoft este implicata doar in activitatea de cenzorat la asociatiile de proprietari. In administrare nu ne implicam – deoarece ar insemna sa facem concurenta propriilor clienti.

Reprezentantii Bloc Manager Net, cu care avem contract de comision, se ocupa de administrare imobile, iar profesorii de la cursurile de administratori imobile primesc un comision daca sunt cursanti care cumpara dupa ce au facut cursul respectiv.

12. Cat de actuale sunt tehnologiile folosite si ce pregatiti pe viitor legat de dezvoltarea software?

Aviziero

Aviziero este unul dintre proiectele dezvoltate de echipa de programare Materie Cenusie. Aceasta echipa dezvolta software ERP personalizat pentru diverse companii, cat si proiecte adresate publicului larg, folosind cele mai avansate tehnologii si modele de business pentru dezvoltarea de software existente la nivel mondial.

In momentul de fata, echipa de programare are o serie de proiecte in derulare si, in egala masura, ne concentram atentia pe extinderea portofoliul de servicii pe care le ofera Aviziero firmelor de administrare si administratorilor de imobile.

Bloc Manager Net

Am incercat tot timpul sa folosim cele mai noi tehnologii. Aplicatia desktop BlocManagerNET este scrisa in C++ si mai utilizeaza librarii ca si xlsgen sau CodeJoke – cele mai bune pe care le-am gasit la categoriile respective. Partea web (interfatawww.e-bloc.ro) este scrisa in php cu mysql si jquery – tehnologii folosite si de platforme gen Facebook.

Un plan mai indepartat de-al nostru ar fi sa lansam si un soft de contabilitate – tot pe ideea unei interfete de genul BlocManagerNET. Insa, in viitorul apropiat prioritatea va fi spre interfata online www.e-bloc.ro.

Va intrebati cat costa cele doua programe? Va prezentam mai jos informatiile referitoare la pret preluate de pe paginile de internet oficiale.

Aviziero

Aviziero este oferit sub forma de abonament lunar, cu planuri tarifare diferite pentru asociatii individuale sau pentru firme de administrare si include:

  • Numar de telefon de asistenta de specialitate pentru asociatii de proprietari.
  • Programul de contabilitate complet, fara niciun fel de limitari.
  • Salvare automata baza de date pe server
  • Actualizari gratuite
  • Compatibil orice sistem de operare: Windows, OS X, Android, iPhone
  • Functioneaza de pe orice smartphone si tableta
  • Functioneaza fara instalare
  • Conturi de cenzor
  • Conturi de presedinte
  • Conturi de casier

Bloc Manager Net

Licenta de utilizare se plăteşte o singură dată, la inceput.

  • preţul de bază este 4,95 RON / apartament
  • comanda minimă 272,00 RON
  • pentru comenzi mai mari de 125 de apartamente, preţul / ap va fi mai mic; folosiţi calculatorul de pe website pentru a determina pretul comenzii.

Costul serviciilor aditionale se plateste la utilizarea lor:

  • salvarea pe server costa 10lei/luna
  • suportul tehnic se tarifeaza pe baza de timp de utilizare
  • SMS-urile sunt achitate prepay

About

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading Google+ Comments ...